reklama

Vlastné autobusy pre šoférov.

Dokážu vás naštvať maličkosti?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

? Mňa áno. 10. 1. 2008 som o štvrť na dve dobiehal na autobusovú stanicu v Banskej Bystrici, autobus som nestihol. Skontroloval som odchody ostatných a zistil som že o päť minút mi ide ďalší na Dolnú Mičinú a potom pokračuje na Hrochoť. Takto skoro nechodím často, totiž väčšinu času trávim v škole a v meste. Nastúpil som ako posledný a vodiča som slušne požiadal o lístok na Dolnú Mičinú, na prvú zastávku. Na moje nemilé prekvapenie šofér arogantne odpovedá, že na mojej zastávke nezastaví pretože za päť minút mi vraj „tuto“ ide ďalší autobus, ktorý mi ide rovno na Mičinú. „V autobuse ale ešte máte miesto“, povedal som. Odfrkol, a nervózne naťukal do kasy lístok, popri čom mi hovoril, že to je naposledy čo niekoho na Mičinú berie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Bohužiaľ v Banskobystrickej SAD to nie je prvýkrát čo sa mi to stalo. Asi rok dozadu, akurát s iným šoférom sa táto situácia už stala. Vtedy som však nemal to šťastie, že by sa vodič autobusu zľutoval, ale ma proste vyhodil. Na to som okamžite podal oficiálnu sťažnosť riaditeľovi BB SAD, ktorý ani nepovažoval za nutné mi odpovedať na mail.   Cestovné stúpa každým rokom, a v službách žiadny rozdiel nevidím. Slováci sú zvyknutý nechať si šliapať po hlavách, však čo. A veľavážený páni šoféri by si asi najskôr mali kúpiť vlastné autobusy ak si chcú vyberať koho v nich budú voziť a koho nie.

Igor Šovčík

Igor Šovčík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

heh... je pekné dúfať, že si to niekto prečíta... :-))Baví ma to, je to relax..zábavka.. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu