reklama

HANGOVER

Ráno vstávam s bolesťou hlavy. Hlas mi akosi vypadáva. Keď sa chcem zdvihnúť s postele zisťujem že v rukách nemám silu. Mohlo by to vyzerať ako nebezpečná choroba s filmu zo Steevnom Segalom ale nie je. Obyčajná opica. Keď sa vymátam s postele je už deväť. Škola sa začala už dávno. Však čo, veď som už na vysokej. Raňajky by ma zabili. Odchádzam s účesom a výrazom, ktoré o včerajšku hovoria takmer všetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Šero v ateliéri. Na oknách sú vyložené dosky na kreslenie a prepúšťajú iba toľko svetla, koľko moje oči v tomto momente zvládnu. Smiech.

Čo som včera robil?

Bol si opitý.

Aj ty!

Pamätám si, že sme sa všetci spoločne objímali.

A hovoril som aj: mám vás všetkých rád?

A keby len raz J

Najlepšie bolo, ako ti Peťo povedal...

Ja viem!

Chvíľu sa len tak pozeral, potom z ničoho nič všetci stíchli.

Igor ty si blato!

Hej, na to si pamätám.

 Pivo mi pomohlo viac ako čokoľvek iné. Nasledovala cesta na obed. Ja Jana Šimon a Jakub. Neuveriteľné. V závodnej jedálni je toľko ľudí, že naobedovať sa, mi bude trvať aspoň hodinu.   Kým si každého dôkladne prehliadam Jakub už dojedá. Po ceste späť si len tak s pasie začneme od okoloidúcich vypytovať  cigarety. Zväčša si vyberám ženy. Šimon ide kúpiť kvetináč, ktorý pred pár dnami rozbil u mnícha. Vtedy tam prišli dve autá s nápisom sbs. Neskôr zavolali policajtov, ktorí boli takí skvelí. Naozaj. To nie je žiadne SCI-FI. Hej. Boli k nám asi najslušnejší ako sa dalo. Niekoľko žartov, úsmev, naše občianske a odchod.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Stáť večer pri stojane a snažiť sa nakresliť nahého muža je komplikovanejšie ako by ste si mysleli. Vyrovnávacie pivo z rána prestáva účinkovať a je mi už iba horšie.

Uhlík ledva držím a každú chvíľu mi padá a láme sa na menšie kúsky.   Zázvorový čaj a mäkká posteľ to je môj posledný dnešný ortieľ.

Igor Šovčík

Igor Šovčík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

heh... je pekné dúfať, že si to niekto prečíta... :-))Baví ma to, je to relax..zábavka.. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu